30+2 herşeyimiz hazır ağrım çok diye hastahane çantamızı herşeyimizi hazırladım ama sanırım şubat annesi olacağım, kızım hiç duracak gibi durmuyor bakalım hayırlısı sağlıkla alalım bebişlerimizi kucağımıza amin
1,512,151 soru
24,665,616 cevap
366,957 kullanıcı