2.gebeliğimde 39+2 de kontrol vardı doktor 41.haftaya kadar doğurmazsan sezeryana alırız dedi.korktum spor aletlerindeki bisikleti sürdüm eve giderken ağrılarım başladı sabahına doğdu kızım korku başa belaşimdide 38+5 yine beklemedeyiz
1,512,202 soru
24,666,177 cevap
366,986 kullanıcı