0 oy
202 göst.
13 Ocak 2022 Hamilelik Dönemi Genel kategorisinde (430 puan) sordu
Merhaba hanmlar bsey sorcam da bu uygulamaya gore 13 hftalk gebeyim ama bgun ultsrnla bakildi tarama testim vardi iki onda ultrsyn kagidinda 13+3 yazıyordu son adet targinidr dogru syledim yani doktorada hangisi dogru oluyor

2 Cevap

0 oy
13 Ocak 2022 (16 puan) cevapladı
Bilgisayardaki daha dogru yani pcdeki buyuk gozukuyorsa haftan bebek iriligindende olur canim
-Reklam-
0 oy
13 Ocak 2022 (643 puan) cevapladı
3 4 gun bısey olmaz canım benim de basta 3 gun farklı cıkıyordu simdi haftası aynı çıkıyor 

İlgili sorular

0 oy
2 cevap 177 göst.
15 Eylül 2024 Hamilelikte Bebek Sağlığı kategorisinde Rev_san_12 (104 puan) sordu
0 oy
1 cevap 175 göst.
1 Temmuz 2024 Hamilelik Dönemi Genel kategorisinde Userr12 (11 puan) sordu
0 oy
12 cevap 734 göst.
0 oy
4 cevap 355 göst.

1,512,647 soru

24,671,781 cevap

367,293 kullanıcı

...