0 oy
215 göst.
12 Ocak 2022 Doğum kategorisinde (24 puan) sordu
Meryem ana otunun çok faydası olduğunu söylüyor lar benim doguma dair ne ağrı birşey hiç bir belirti yok sadece karnımda hareket eder ken biraz sert lesms oluyor geçiyor buda bi belirti değil galiba bu meryem ana otunu dogum için kullanıp faydasını gören varmı anneler bana da yardımcı olur musunuz 
Gebelik haftası 39+6
Kapatılma nedeni: Soru başlığı sorunuzu kısaca özetleyecek şekilde belirlenmelidir. Bu tarz soru başlıkları platform kullanışlılığını azalttığı için soru kapatılmıştır.

İlgili sorular

0 oy
3 cevap 800 göst.
12 Ocak 2022 Doğum kategorisinde Fato4343 (24 puan) sordu
0 oy
6 cevap 778 göst.
14 Ocak 2022 Doğum kategorisinde Fato4343 (24 puan) sordu
0 oy
2 cevap 500 göst.
0 oy
1 cevap 273 göst.
20 Eylül 2022 Hamilelik Dönemi Genel kategorisinde Simur (178 puan) sordu

1,512,631 soru

24,671,488 cevap

367,283 kullanıcı

...