Merhaba.Doktorum bana Decavit ve Ferro Sanol vitaminleri yazmıştı şu an ikisini de bitirdim.Doktora 2 hafta sonra gidecem,şimdi ilaçları tekrar alıb kullanayımmı
ya doktora gidene kadar bekleyim?
1,512,397 soru
24,668,585 cevap
367,132 kullanıcı