0 oy
349 göst.
12 Ocak 2022 Hamilelikte Testler kategorisinde (4 puan) sordu
Merhabalar 3 aylık hamileyim aç karna kan tahlilinde şeker Le tiroid yüksek çıktı ne yapabilirim? 
Gebelik haftası 13

3 Cevap

0 oy
12 Ocak 2022 (117 puan) cevapladı
Endokrinolojiye  gideceksin bir de diyet yaptıracaklar  geçmiş olsun gebelik şekeridir 
-Reklam-
0 oy
12 Ocak 2022 (1,326 puan) cevapladı
Gebelik şekeridir bi baktirin dr gidip
0 oy
12 Ocak 2022 (369 puan) cevapladı
Bende de kolesterol çıktı mı doktor kızartma yada tatlı yeme dedi normal mi acaba 

İlgili sorular

0 oy
5 cevap 484 göst.
0 oy
1 cevap 282 göst.
0 oy
3 cevap 415 göst.

1,512,417 soru

24,668,806 cevap

367,148 kullanıcı

...