0 oy
241 göst.
11 Ocak 2022 Hamilelik Dönemi Genel kategorisinde (312 puan) sordu
Merhaba hanımlar 8+3 günlük gebeyim sag kasığımda biraz sancı var ara ara gelip gidiyo normalmi yoksa acile gitmelimiyim

1 cevap

0 oy
11 Ocak 2022 (55 puan) cevapladı
Ara ara hafif kasık sancısı normal canım uzanınca veya oturunca geçiyorsa kanama yoksa korkma. Şiddetli ve geçmeyen ağrı tehlikeli olabilir
-Reklam-

İlgili bir soru bulunamadı


1,512,165 soru

24,665,762 cevap

366,968 kullanıcı

...