0 oy
428 göst.
11 Ocak 2022 Hamilelik Dönemi Genel kategorisinde (60 puan) sordu
10 haftalik olduk ama çok aşırı akıntı ve bel ağrısı var 3. gebeliğim bir düşüğüm var yine öyle olacak diye korkuyorum.
Gebelik haftası 10

1 cevap

0 oy
11 Ocak 2022 (645 puan) cevapladı
Ayni durumdayım seninle. En başından beri akintim var, ağrı yapmıyordu son 5 gündür vajinal yanma ağrı batma oluyor, bende çok korkuyorum 15 Haftalığız 
-Reklam-

1,512,225 soru

24,666,450 cevap

367,010 kullanıcı

...