0 oy
277 göst.
2 Aralık 2018 Hamilelik Dönemi Genel kategorisinde (1,170 puan) sordu

Arkadaslar çalışabilir raporumu 31+4 te vermişti doktorum. Buna göre çalışabilir raporum 36+4 te doluyor doğum iznine ayrılmam mi gerekiyor yoksa 37 haftalikken ayrılsam bir sikinti olur mu arada üç gün var riske atmak istemiyorum.çalışan bayanlar bi yardımcı olur musunuz? Kafam karıştı.  

Gebelik haftası 36+2

1 cevap

0 oy
2 Aralık 2018 (1 puan) cevapladı

Doktoruna tekrar soyle calisabilir durumdayim diye ondan sonra istersen 39. Haftana kadar calis hic bir skinti olmuyo hatta o 2 haftanida dogumdan sonra kullanmis olursun daha iyi olur

2 Aralık 2018 (1,170 puan) yorumladı
Çalışamıyorumki başka doktordan raporlarla bugüne geldim. Erken dogum riskim var. Çalışabilir raporum dolunca çıkmam lazım galiba. Ama çalışabilir raporum 36+4 te doluyor.  Doktor hastane uzak olduğu için  31+4 te 32 haftalik göstermişti. Doğumum da heran olabilir ağrılarım var
-Reklam-

İlgili sorular

0 oy
2 cevap 292 göst.
6 Mayıs 2024 Hamilelik Dönemi Genel kategorisinde Hurinehir (703 puan) sordu
0 oy
2 cevap 419 göst.
0 oy
0 cevap 243 göst.
29 Aralık 2023 Hamilelik Dönemi Genel kategorisinde Adbk (14 puan) sordu

1,512,751 soru

24,673,355 cevap

367,397 kullanıcı

...