0 oy
1,014 göst.
8 Ocak 2022 Hamilelik Dönemi Genel kategorisinde (99 puan) sordu
Oralet şeklinde karadut cayi içilirse arkadaşlar zarari var mıdır?
Gebelik haftası 5+5

1 cevap

0 oy
8 Ocak 2022 (769 puan) cevapladı
Baslıga yıyecek ıcıcek ısmı yazmayın lutfen aşeren olabılıt. Normalde ıcebılırısnız ama oralet ve sllama cayların ıcerısınde yogun boya ve katkı maddesı var sız bılırsınız
-Reklam-

İlgili sorular

0 oy
3 cevap 470 göst.
0 oy
9 cevap 867 göst.
0 oy
10 cevap 742 göst.

1,512,806 soru

24,674,036 cevap

367,433 kullanıcı

...