0 oy
303 göst.
8 Ocak 2022 Hamilelikte Anne Sağlığı kategorisinde (318 puan) sordu
Kızlar dış gebelik teşhisi ile hastanede yattım 1 hafta parça felan da aldı doktor değerlerim bı gün 1500 diğer gün 900 felan oluyor du doktor iğne yada ameliyat dedi iğneyi seçtim sonra değerim 700 sonra 350 liye düştü doktor taburcu etti 1 hafta sonra gittim değerim 28 e düşmus çok şükür şimdi nasıl bir tedavi yöntemi izlemem gerekiyor tecrübesi olan var mı 

1 cevap

0 oy
8 Ocak 2022 (169 puan) cevapladı
Ah canım geçmiş olsun ama çok sevindim iğne yada ameliyat olmadan bu durumdan kurtulduğuna.❣️ Bende geç farkedildiği için ameliyat olmuştum sol tüpüm patlamıştı aldındı falan. 6 ay sonra gebelik düşün dediler 6 7 ay sonra hamile kaldım tekrar herhangi bir tedavi şeklim yoktu bu süreçte tamamen şans bu dış gebelik olayı.. 
8 Ocak 2022 (318 puan) yorumladı
Teşekkür ederim canım Allah a şükür atlattım çok korktum çok zordu
-Reklam-

İlgili sorular

0 oy
5 cevap 670 göst.
0 oy
7 cevap 1,166 göst.
0 oy
5 cevap 1,252 göst.

1,512,296 soru

24,667,272 cevap

367,059 kullanıcı

...