0 oy
554 göst.
2 Aralık 2018 Hamilelikte Bebek Sağlığı kategorisinde (767 puan) sordu
Merhaba arkadaşlar dün size anlatmıştım  doktorum bebeği göremediğni ve gelişmediğini  söylemişti. Yarın başka  bir  doktora gidicem umarım hayırlı haberler alırım. Dualarınızı eksik etmeyin. Şimdiden teşekkürler.

1 cevap

0 oy
2 Aralık 2018 (262 puan) cevapladı
Kacinci haftadasin canim
2 Aralık 2018 (767 puan) yorumladı
Anladım benim de yarın yapılacak  tetkikler  bakalım  ne çıkacak her şeyin hayırlısı dün  ilk doktor söylediğinde çok üzüldüm ağladım ama  hiç bir şey değiştirmez gerçekleri  ve Allah en doğrusunu biliyor  her şerde bir hayır vardır elbet. Allah kimsenin kucağını boş bırakmasın inşallah .
2 Aralık 2018 (126 puan) yorumladı
Benim bildiğim boş gebelik ayrı bebek gelişmemesi ayrı hem bebek gelişmemiş diyor ki demek ki kese düzgün hemde boş gebelik diyor bos gebelik olsa kese bozulur. Korkma daha tazesin bebeğin görülmemesi kalp duyulmaması çok çok normal
2 Aralık 2018 (767 puan) yorumladı
Evet  boş dedi gelişmemiş  dedi ben de anlamadım  zaten bana kanaman var mı  diye sordu  yok dedim ve bana 2 gün sadece büyüme olmuş dedi kafam karıştı  ben bilmiyordum boş olunca kese bozuluyor mu
2 Aralık 2018 (262 puan) yorumladı
Başlarda her şey normal oluyo canım hafta gectikce dusuk olmaya yakin bozukuyo kese benim oyle olmustu
2 Aralık 2018 (767 puan) yorumladı
Anladım  canım  teşekkür ederim  inşallah  hayırlısı  olur
-Reklam-

İlgili sorular

0 oy
4 cevap 473 göst.
3 Aralık 2018 Hamilelikte Bebek Sağlığı kategorisinde Ayseg (767 puan) sordu
0 oy
7 cevap 571 göst.
0 oy
1 cevap 245 göst.
16 Ağustos 2024 Hamilelikte Bebek Sağlığı kategorisinde Asyyyldrm (8 puan) sordu

1,512,233 soru

24,666,637 cevap

367,026 kullanıcı

...