0 oy
307 göst.
7 Ocak 2022 Hamilelik Dönemi Genel kategorisinde (312 puan) sordu
Kızlar ben 7+5 günlük gebeyim durduk yere aglamak geliyo icimden üzülüyorum bebegimide etkiliyorum diye hiçbir sorunum yok ama ağlamak istiyorum normalmi böyle olması 

4 Cevap

0 oy
7 Ocak 2022 (241 puan) cevapladı

E tabiki normal hormonlar malum alt üst ilk gebeliğim de bende de çok vardı bende ağlıyordum valal:)

-Reklam-
0 oy
7 Ocak 2022 (2,924 puan) cevapladı
5 gündür böyleyim 
0 oy
7 Ocak 2022 (378 puan) cevapladı
Ben haberlere bile ağlıyorum valla dört ayligiz ama aşırı duygusallık var bende hemen hemen herşeye agliyorum bugün eşim meğer beni seyrediyormus beni videoya almış ağlarken:)))
0 oy
7 Ocak 2022 misafir cevapladı
Hamilelikte duygu karmaşası yaşamak çok normaldir. Bende ikinci bebeğime 12+3 haftalik hamileyim bir gülüyor bir ağlıyor bir sinirleniyorum :) hormonlar oynayınca bana birşeyler oluyor :)) normal yani canim. Ama tabi çok üzülmemeye çalış bebeklerimiz hissediyor

İlgili sorular

0 oy
0 cevap 220 göst.
0 oy
6 cevap 423 göst.
0 oy
0 cevap 163 göst.
12 Temmuz 2023 Hamilelik Dönemi Genel kategorisinde Sevde.N. (8 puan) sordu
0 oy
7 cevap 447 göst.
8 Nisan 2023 Hamilelikte Anne Sağlığı kategorisinde Fanusa (488 puan) sordu

1,512,676 soru

24,672,187 cevap

367,322 kullanıcı

...