0 oy
317 göst.
2 Aralık 2018 Hamilelik Dönemi Genel kategorisinde (403 puan) sordu

36 haftadayim ve zamn hic gecmiyor sanki bu ayy gecer mi kizlarr cok sabirsizim heycanliyim 

Gebelik haftası 36

1 cevap

0 oy
2 Aralık 2018 (99 puan) cevapladı

Bende 36 + 2 yim. İlk gebeliğim çok heyecanliyim.  Ne zaman olacak erken mi olur geç mi olur normal mi olur sezeryan mı . Annem doğuma yetişebilir mi kafamda deli sorular:))) Hayırlısıyla sağlıklı şekilde olsunlarda artık sona yaklaştık inşallah onun hryecanı da bi ayrı oluyor :))

2 Aralık 2018 (101 puan) yorumladı
Aynı duyguları bende yaşıyorum canım seni çok iyi anlıyorum
2 Aralık 2018 (403 puan) yorumladı
Aynii seyelr bende de var kizlar beneginizin hareketleri azaldi mi
2 Aralık 2018 (40 puan) yorumladı
Benim  36 haftam bugece bitiyo biraz korku biraz heyecan var ama cok cabuk geciyo bana  36 li hafta nasil bitti anlamadim   yarin 37 oluyorum :)
-Reklam-

İlgili sorular

0 oy
12 cevap 1,082 göst.
0 oy
5 cevap 489 göst.
2 Ağustos 2024 Hamilelik Dönemi Genel kategorisinde Gna21 (470 puan) sordu
0 oy
12 cevap 674 göst.
0 oy
0 cevap 235 göst.

1,512,633 soru

24,671,512 cevap

367,283 kullanıcı

...