0 oy
254 göst.
7 Ocak 2022 Hamilelik Dönemi Genel kategorisinde (22 puan) sordu
Merhaba kızlar aranıza yeni katıldım. Geçen pazartesi beta değerim 15.9 salı günü 32 Perşembe günü 93 çıktı normal bir artış oluyor mu? Bilgisi olan var mı? İlk gebeliğim maalesef biraz tecrübesizim.

2 Cevap

0 oy
7 Ocak 2022 (132 puan) cevapladı
Bence normal canım
7 Ocak 2022 (22 puan) yorumladı
Çok teşekkür ederim
-Reklam-
0 oy
7 Ocak 2022 (501 puan) cevapladı
Gayet güzel olmuş artış. Bundan sonra vermeseniz olur. Yaklaşık 3500-5000 aralığında karından bakıldığında görünüyor kese. Kendiniz hesaplayıp ona göre randevu oluşturabilirsiniz
7 Ocak 2022 (22 puan) yorumladı
Ya çok teşekkür ederim çok korktum düşük olur diye bir kez olmuştu çok şükür şimdilik bir sıkıntım yok
7 Ocak 2022 (501 puan) yorumladı
İnşallah sağlıkla ilerler kucağınıza alırsınız bebeciğinizi
7 Ocak 2022 (22 puan) yorumladı
amin Allah hiç bir kucağı boş bırakmasın

İlgili sorular

0 oy
1 cevap 234 göst.
0 oy
5 cevap 1,081 göst.
18 Nisan 2021 Hamilelik Dönemi Genel kategorisinde Hacerglmz (31 puan) sordu
0 oy
6 cevap 470 göst.
0 oy
3 cevap 1,049 göst.

1,512,236 soru

24,666,686 cevap

367,035 kullanıcı

...