0 oy
499 göst.
7 Ocak 2022 Hamilelik Dönemi Genel kategorisinde (603 puan) sordu
36+5 haftalık hamileyim. Bugun doktor kontrolum vardi. Kilosu 2645 gr. Karnim cok dar olduğu için bebegin beslenmesi yavaslamis. Sezeryan gunu verildi 20 ocak Allahin izniyle. Sizce herhangi bi sorun olur mu

5 Cevap

0 oy
7 Ocak 2022 (603 puan) cevapladı
Bilen var mi
-Reklam-
0 oy
7 Ocak 2022 (1,230 puan) cevapladı
Bi sorun olmaz zaten 38 haftada oluyo sezeryan tam zamani olmus oluyo
7 Ocak 2022 (603 puan) yorumladı
Kilosu zayif mi :(
7 Ocak 2022 (1,230 puan) yorumladı
Yok ideal bence
0 oy
7 Ocak 2022 (1,750 puan) cevapladı
Aa hiç duymadım böyle bişey mi varmış 
7 Ocak 2022 (603 puan) yorumladı
Evet canim. Benim karnim cok dar iceriye sigamiyor bebek
7 Ocak 2022 (1,750 puan) yorumladı
Sağlıkla kavuşursun inşallah canım
7 Ocak 2022 (603 puan) yorumladı
Inşallah canim benim
0 oy
7 Ocak 2022 (964 puan) cevapladı
Niye zayif dedi ki ben 35+5 te gittiğimde 2650ydi normal dedi hatta beslenmene dikkat et en fazla kilo alacagi donemdesin dedi
7 Ocak 2022 (964 puan) yorumladı
38 de gittim ondan sonra 3250 olmus yani yine zayif bir bebek degil dikkatli beslen dedi
0 oy
7 Ocak 2022 (38 puan) cevapladı
İlk doğum mu sizin 
7 Ocak 2022 (603 puan) yorumladı
Evet canim ilk

İlgili sorular

0 oy
13 cevap 894 göst.
0 oy
3 cevap 444 göst.
0 oy
4 cevap 910 göst.

1,512,458 soru

24,669,416 cevap

367,171 kullanıcı

...