0 oy
336 göst.
6 Ocak 2022 Hamilelik Dönemi Genel kategorisinde (255 puan) sordu
Merhaba bayanlar ben 5 haftalık hamileyim bugun bir doktora gittim devlet hastanesinde ilk önce keseyi göremedi daha sonrada sag tüpler yakın kalp atışı var ancak dış gebelik olabilir dedi korkuttu ama oradan çıkıp kendi doktoruma gittim kendi doktorum da kese normal yerinde kalp atışı var hatta saglık lı dedi aklım karıştı sizce hangisine inanmalıyım
Gebelik haftası 5

2 Cevap

0 oy
6 Ocak 2022 (255 puan) cevapladı
Yorum yapmak için çok küçük zaten. Bazı doktorlar çok ehemmiyetli davranıp her olasılığı size söylüyor. Ams ne kadarı çıkıyor tartışılır. Kendinize dert etmeyin bence her ley normaldir:)
6 Ocak 2022 (255 puan) yorumladı
İnşalah normaldir şuan için kanama yada agrı felan yok ancak bakalım ne olucak bakalım dua edin bana olurmu
6 Ocak 2022 (255 puan) yorumladı
Tabi ki rabbim yardımcınız olsun güzel haberler alın inşallah :)
-Reklam-
0 oy
24 Nisan 2023 (12 puan) cevapladı
Sonucunuz ne oldu acaba bugün banada aynısı dendi 

İlgili sorular

0 oy
0 cevap 168 göst.
24 Nisan 2023 Hamilelik Dönemi Genel kategorisinde Dilaeldem (12 puan) sordu
0 oy
0 cevap 231 göst.
0 oy
1 cevap 407 göst.
2 Nisan 2021 Hamilelik Dönemi Genel kategorisinde 3sraomr (1 puan) sordu

1,512,503 soru

24,670,026 cevap

367,204 kullanıcı

...