0 oy
151 göst.
5 Ocak 2022 Hamilelik Dönemi Genel kategorisinde (111 puan) sordu
İlk doğumda epidural oldu, 3 yıl oldu hala bel ağrım var ve omuriliğe temas eden fıtık var, 2.ye hamileyim bir yandan bebeğimi göreyim diye epidural olayım diyorum fıtık var diye korkuyorum, genel anestezide ne kadar süre sonra uyanıp bebeğimi görebilirim bilmiyorum bu konuda deneyiminizi benle paylaşır mısınız? 
Gebelik haftası 22+4

Bu soruya cevap vermek için lütfen giriş yapınız veya kayıt olunuz.

İlgili sorular


1,512,206 soru

24,666,284 cevap

366,994 kullanıcı

...