0 oy
198 göst.
5 Ocak 2022 Hamilelik Dönemi Genel kategorisinde (309 puan) sordu
Kizlar doktor bana 107 riskli grupdasin . göbekten sivi aldırmak istedi . Kabul etmedim . Sizde de böyle durum oldu mu
Gebelik haftası 16

1 cevap

0 oy
5 Ocak 2022 (37 puan) cevapladı
Merhaba ben 7 gün önce  2 li tarama testi yaptirdm henüz sonuç çıkmadı ama ense kalınlığı 7 mm dendi direk doktorum ense kalınlığı ne kadar artarsa o kadar down sendromu olma riskin artar dedi. İstanbulda riskli gebelik ve kadın doğum doktoru Recep has a gitmem gerektiğini söyledi biraz maliyetli bir test CVS yaptılar bebeğin eşinden sıvı almak olarak adlandırılıyor. Detaylı bir inceleme yapıyorlar. Gitmenizi öneririm 
-Reklam-

İlgili sorular

0 oy
2 cevap 236 göst.

1,512,404 soru

24,668,682 cevap

367,144 kullanıcı

...