0 oy
147 göst.
5 Ocak 2022 Doğum kategorisinde (53 puan) sordu
Merhaba .Ben dördüncü çocuğuma hamileyim şuan 6 hafta 5 günlük.Hamilelik iyi gidiyor ama ben de doğumda basur oluşuyor.dogum sonrası beni çok zorluyor.ayni sorunu yaşan varmı.yardimci olabilirmisiniz?
Gebelik haftası 6 hafta

1 cevap

0 oy
5 Ocak 2022 (981 puan) cevapladı
ilk doğumumu yaptım bi ay önce bende de oluştu 
-Reklam-

İlgili sorular

0 oy
1 cevap 125 göst.
5 Ocak 2022 Doğum kategorisinde ReyyanEsma (53 puan) sordu

1,512,508 soru

24,670,086 cevap

367,208 kullanıcı

...