Çok saçma bir şeye ağlamıştım. Mutfağın lambası bozuldu onu yaptır diye ağlamıştım.
Ooo sen daha iyisinki ağlıyorsun ban evde bişeyleri konşa konşa yapıyorum kocam bişey istiyince az kalsın git kendin yap demeyime az kalyor agresivlikden
1,512,253 soru
24,666,839 cevap
367,043 kullanıcı