0 oy
4,103 göst.
1 Aralık 2018 Hamilelik Dönemi Genel kategorisinde (393 puan) sordu

Kizlar kayananm falan karnin inmis dogum olur dio ama inmedi yabi bana  göre  8 aylik yeni girdik 31 hafta doldu ole bisi olur mu

Gebelik haftası 31

4 Cevap

0 oy
1 Aralık 2018 (892 puan) cevapladı

Ultrasonda doktorun illaki bisey diyodur canım. Doktorun erlen doğum riski var demiyorsa dışardan soylenenlere bakma. 

-Reklam-
0 oy
1 Aralık 2018 (154 puan) cevapladı

Bana da herkes çok aşağıda karnin diyor bende hissediyorum asagida duruyor en son gittigimde 32 haftalık kafasi yukarda demişti 33 olduk şimdi

0 oy
1 Aralık 2018 (730 puan) cevapladı

Canım ben 38 haftalığım hala karnım aşağı inmedi. Ama doktorlar bebeğin başı baskı yapıyor aşağı diyorlar anlamadım yani. 

0 oy
1 Aralık 2018 (720 puan) cevapladı

32 hafta daha 7.5 aylik 8 ay değil. Geneldede 35 den sonra iner.

1 Aralık 2018 (290 puan) yorumladı
uygulamada 8 aylık diyor 30 +4 den itibarendi sanırım
1 Aralık 2018 (720 puan) yorumladı
Ona aldanma google yaz kaç hafta kac aylık diye görürsün 34 bitince 8 aya gidiyosun
1 Aralık 2018 (1,267 puan) yorumladı
34 bitince sekiz doluyo canim dolu dolu sekiz aylihim diyorsunuz.dokuza başlanıyor bida

İlgili sorular

0 oy
5 cevap 577 göst.
0 oy
3 cevap 529 göst.
0 oy
6 cevap 779 göst.
0 oy
2 cevap 443 göst.

1,512,250 soru

24,666,793 cevap

367,042 kullanıcı

...