Hamile olupta rahmi perdeli veya kalp şeklinde olan var mı? Varsa bilgi alabilir miyim?
Benim ilk hamileligimde vardı
Cnm ben gebe kalamıyordum birçok sebepten. Bi sebep de perdeydi. Ameliyat oldum. Aldırdım.
Perdeyle gebe kalınıyo muymuş?
Benim de kalp seklinde bebek bi rahimde diğeri bos. 28 haftalık olduk ilk 3 ay yataktan kalkmadim hic is yapmadım kanamasiz geçti. Şimdiye kadar da bi sorun olmadı ama erken doğum riskim var cok dikkat ediyorum neredeyse tüm gün Yatiyorum nadiren dışarı çıkıyorum çünkü sancim oluyor
1,512,404 soru
24,668,682 cevap
367,144 kullanıcı