0 oy
183 göst.
2 Ocak 2022 Hamilelik Dönemi Genel kategorisinde (323 puan) sordu
Arkadaşlar 25 haftalık hamileyim geçen hafta doktora gittiğimde bebeğin eşi aşağıda idi sanki vajinamdan bir şeyler düşecek gibi hissediyordum bugünde bebegimin hareketlerinde azalma ve hep aşağıda hissediyorum resmen kasiklarimda hareket ediyor aşağıda olması normal mi hareketlerinin 
Gebelik haftası 25
Kapatılma nedeni: Aynı sorunun tekrar tekrar paylaşılması yasaktır. Sorunuzu paylaşatıktan sonra cevaplanması için beklemeniz gerekmektedir.

İlgili sorular

0 oy
1 cevap 505 göst.
0 oy
2 cevap 349 göst.
0 oy
3 cevap 514 göst.

1,512,747 soru

24,673,323 cevap

367,392 kullanıcı

...