0 oy
515 göst.
31 Aralık 2021 Hamile Kalamama kategorisinde (7 puan) sordu
Ben Merhaba hanımlar. Rahim filminden sonra sağ tüpüm açılmıştı fakat sol açılmamışı  malesef hamile kalamadım. Bu ay doktorum gonal f 900 kullanmamı söyledi bu şekilde hamile kalan var mı yüzdeliği ne kadar bilen var mı?  
Kapatılma nedeni: Aynı sorunun tekrar tekrar paylaşılması yasaktır. Sorunuzu paylaşatıktan sonra cevaplanması için beklemeniz gerekmektedir.

1 cevap

0 oy
31 Aralık 2021 (194 puan) cevapladı
Arkadaşım bu ilacla hamile kaldı şuan 2 aylık hakkında hayırlısı olsun inşallah :)
-Reklam-

İlgili sorular

0 oy
7 cevap 1,376 göst.
31 Aralık 2021 Hamile Kalamama kategorisinde zeyneponell (7 puan) sordu
0 oy
1 cevap 392 göst.
0 oy
2 cevap 1,245 göst.
17 Aralık 2021 Tüp Bebek kategorisinde smyr.nur (226 puan) sordu
0 oy
1 cevap 818 göst.

1,512,674 soru

24,672,172 cevap

367,321 kullanıcı

...