0 oy
214 göst.
31 Aralık 2021 Hamilelikte Bebek Sağlığı kategorisinde (120 puan) sordu
Hamileligimin 12.haftasinda %80 erkek dedi ozelde ki doktorum 16.haftada %100erkek dedi  19.haftada devlet hastanesinde kiz olabikir dedi bu durumu yasayan varmi aranizda
Gebelik haftası 19+1
Kapatılma nedeni: Soru başlığı sorunuzu kısaca özetleyecek şekilde belirlenmelidir. Bu tarz soru başlıkları platform kullanışlılığını azalttığı için soru kapatılmıştır.

İlgili sorular

0 oy
4 cevap 342 göst.
0 oy
3 cevap 425 göst.
0 oy
1 cevap 262 göst.

1,512,519 soru

24,670,265 cevap

367,213 kullanıcı

...