0 oy
144 göst.
31 Aralık 2021 Hamilelik Dönemi Genel kategorisinde (49 puan) sordu
Kızlar ilk kez grip oldum sizce hastaneye gitmelimiyim ilaç falan yazarlar mı sizce 
Gebelik haftası 25

1 cevap

0 oy
31 Aralık 2021 (575 puan) cevapladı
Merhaba 23 girdim oldum ateşim çıktı iki gece kovid negatif cokmaukur iyiymm parol içtim sadece geçmiş olsun kovid değilseniz geçer meraak etmeyin
-Reklam-

İlgili sorular

0 oy
1 cevap 128 göst.
0 oy
5 cevap 450 göst.
11 Mayıs 2022 Hamilelikte Bebek Sağlığı kategorisinde Zizi7 (252 puan) sordu
0 oy
1 cevap 221 göst.

1,512,781 soru

24,673,768 cevap

367,417 kullanıcı

...