0 oy
262 göst.
30 Aralık 2021 Hamilelik Dönemi Genel kategorisinde (164 puan) sordu
Merhaba kızlar size bir şey sormak istiyorum ben en son 20 kasim da adet oldum daha sonra 10 aralikta diş hastanesine gittim orada ultrason istedi doktor gebeler için tehlikeliymiş hemen orada test yaptım negatif çıktı daha sonra adet zamanım geldiğinde olmadım 5 gün gecikince test yaptım pozitif çıktı korkum şu ki acaba ben o zaman hamileydim de negatif çıkmış olabilir mi ultrason zarar vermiş olabilir mi sağlık ocağında kan verdim beta HCG 14302.25 çıktı  randevu aldım ayın 5 nde gidicem ama çok endişeliyim 
Gebelik haftası 5

1 cevap

0 oy
30 Aralık 2021 (253 puan) cevapladı
 
En İyi Cevap
Betan14 bin civari cikmis canim baya iyi ya geçmiş olsum bu arada kadin doğum doktoruna  bir sor istersen onemlibir sey olacağına sanmiyorum o zaman bilmiyordum ve negatif cikmis icini sıkma hayırlısı ile yukselisim güzel keseyide gordun mu cani.
30 Aralık 2021 (253 puan) yorumladı
Bu arada benim 20 kasim son adet ❤ ayniyiz
30 Aralık 2021 (164 puan) yorumladı
Yaa çok sevindim Rabbim sağlıcakla kucaklarimiza almayı nasip etsin ❤️ daha henüz keseyi görmedim Çarşamba günü hastanaye gidicem
-Reklam-

İlgili sorular

0 oy
0 cevap 140 göst.
0 oy
4 cevap 499 göst.
0 oy
0 cevap 124 göst.
0 oy
6 cevap 1,043 göst.

1,512,206 soru

24,666,284 cevap

366,994 kullanıcı

...