0 oy
318 göst.
29 Aralık 2021 Hamilelik Dönemi Genel kategorisinde (95 puan) sordu
Hanımlar kaçıncı haftada öğrendiniz  sezeryan yada normal doğum olacağınızı  lütfen yardımcı olun bana çok endişeliyim
Gebelik haftası 26+3
Kapatılma nedeni: Soru başlığı sorunuzu kısaca özetleyecek şekilde belirlenmelidir. Bu tarz soru başlıkları platform kullanışlılığını azalttığı için soru kapatılmıştır.

2 Cevap

0 oy
29 Aralık 2021 (472 puan) cevapladı
40+2 de sezeryan oldum
-Reklam-
0 oy
29 Aralık 2021 (852 puan) cevapladı
Son ana kadar belli olmuyor tam olarak mesela normal olacak diyor doktor ama dogumda aksi giden birsey olunca sezeryana aliyorlar bu yuzden hic düsünme bence
29 Aralık 2021 (142 puan) yorumladı
Benimde 38.haftada preeklemsi den acil sezeryana almıştı... Arkadaşımın normal doğum yaparken işler yolunda gitmedi nor mlden acil sezeryana geçmişti... Yani belli olmuyo cnm

1,512,150 soru

24,665,542 cevap

366,953 kullanıcı

...