0 oy
277 göst.
28 Aralık 2021 Hamilelikte Testler kategorisinde (16 puan) sordu
Merhaba arkadaşlar bende gebelik şekeri çıktı doktorum şuanda insülin gerek yok sadece diyet uygula dedi nasıl izlenmeli bu dönem bilgi verebilir misiniz tekrar yapmak gerekir mi acaba 
Gebelik haftası 20+1

3 Cevap

0 oy
28 Aralık 2021 (2,648 puan) cevapladı
Diyetisyene gitmeniz gerekiyor 
-Reklam-
0 oy
28 Aralık 2021 (341 puan) cevapladı
Bende bugün insuline başladım. 3 hafta ölçüm takibi yK yaptım diyete uyuduğum halde düşmedi. Size ölçüm cihazı ve takip kağıdı vermediler mi ben günde 7 kez ölçtüm not ettim açlık tokluk gece olarak. 
0 oy
28 Aralık 2021 (878 puan) cevapladı
Diyetle düşer canim bende diyet yapıyorum sana liste veriyor ona uyu bide sekeri cihazi al ölçüm yap 

İlgili sorular

0 oy
3 cevap 264 göst.
0 oy
3 cevap 1,402 göst.
0 oy
24 cevap 1,924 göst.
0 oy
11 cevap 965 göst.
19 Haziran 2019 Hamilelik Dönemi Genel kategorisinde Beyzanur (78 puan) sordu

1,512,267 soru

24,666,944 cevap

367,044 kullanıcı

...