Kızlar selam, Bugün 4+2 oldum doktora gittik ultrasonda kese görünmedi Kan tahlili istedi beta/hcg değerim 1160. Sizce bu değerle görünmemesi normal mi
1,500 üzerinde vajinal ultrasonda 3,000 üzerinde karın ultrasonunda görülür. Normal yani
1,512,230 soru
24,666,621 cevap
367,022 kullanıcı