0 oy
197 göst.
28 Aralık 2021 Doğum kategorisinde (282 puan) sordu
Kızlar merhaba, son gunlerde Gülhanede doğum yapan var mı nasıl bir süreç geçirdiniz ilgilenmeleri nasıldı. Benım normal olarak seyrediyor su an 2 günüm kaldı ama hıcbır ağrım, belirtim yok
Gebelik haftası 39+5

2 Cevap

0 oy
28 Aralık 2021 (588 puan) cevapladı
Benim kuzenim yaptı orda doğum çok memnun kaldı.  Hem de covitli hastaydı ona rağmen çok güzel ilgilenilmiş 
-Reklam-
0 oy
28 Aralık 2021 (1,711 puan) cevapladı
Eşimi 34 yıl önce bugün doğurmuş annem GATA da O zaman bile çok memnun kalmış ☺️ 

İlgili sorular

0 oy
2 cevap 552 göst.
27 Aralık 2021 Hamilelik Dönemi Genel kategorisinde Htcn (45 puan) sordu
0 oy
0 cevap 180 göst.
6 Mayıs 2021 Hamilelik Dönemi Genel kategorisinde H... (37 puan) sordu
0 oy
0 cevap 161 göst.
4 Mayıs 2021 Doğum kategorisinde Hatice06 (251 puan) sordu

1,512,426 soru

24,668,923 cevap

367,153 kullanıcı

...