0 oy
325 göst.
28 Aralık 2021 Hamilelik Dönemi Genel kategorisinde (564 puan) sordu
Arkadaşlar ilaç kullandığım halde çok fazla istifra ediyorum. Buna çözüm bulabilen var mı? bana yardımcı olun lütfen.. 
Gebelik haftası 8+2

3 Cevap

0 oy
28 Aralık 2021 (174 puan) cevapladı
O haftalarda benim de başladı 19 oldum hafif geçmeye başladı ilaçlar ise yaramıyor malesef soda için limon emin tuzlu kraker biraz faydası oluyo ama bi süre daha sabretmelisiniz 
28 Aralık 2021 (564 puan) yorumladı
Bunların hepsini denedim ama maalesef bende durum hala aynı. Doktor ilaç verdi o bile işe yaramıyor.
28 Aralık 2021 (174 puan) yorumladı
Tiksinmelerim yeni yeni geçti ama sabah kusmaları devam ediyor Allah yardımcımız olsun ben çok zorlanıyodum alıştım artık kusmayinca rahatsız hissediyorum hatta midem yanıyor
28 Aralık 2021 (564 puan) yorumladı
Amin inşallah
-Reklam-
0 oy
28 Aralık 2021 (89 puan) cevapladı
Benim de 8. Haftadan sonra mide bulantılarım yediklerini çıkarma isteği başlamıştı ancak tek kusabildigim su idi . Doktorum öncesinde bir günlük yatış verdi çok çok iyi geldi . Sonrasında Prilam Dr diye bir ilaç kullandım sabah akşam aç karına çok rahatladım 
28 Aralık 2021 (564 puan) yorumladı
Prilam dr ilacı bnde kullanıyorum ama bana hiçbir faydası yok
0 oy
28 Aralık 2021 (179 puan) cevapladı
Ah kuzum 16+ 5 haftayım hala ara sıra bende yediklerimi çıkartıyorum inanmıycan ama hiç bişey normal yiyemez oldum sadece yoğurt pendir yiyorum 4 ayım tmm olcak inşallah bu ay sonu geçer diyorlar bende ama 3 ayımdan başladı mide bulantılarım geçer merak etme 3 ayından geçer
28 Aralık 2021 (564 puan) yorumladı
Benim beşinci haftanın sonunda başladı ve çok arttı

İlgili sorular

0 oy
1 cevap 201 göst.
31 Aralık 2023 Hamilelikte Anne Sağlığı kategorisinde EsRaP37 (158 puan) sordu
0 oy
9 cevap 620 göst.
0 oy
2 cevap 270 göst.
4 Nisan 2024 Doğum kategorisinde Tuceeeymen132 (45 puan) sordu

1,512,752 soru

24,673,360 cevap

367,398 kullanıcı

...