0 oy
92 göst.
27 Aralık 2021 Hamilelik Dönemi Genel kategorisinde (113 puan) sordu
Sezeryan doğum yaptım belim çok kötü ağrıyor hep ilk doğumumda normal doğumdu ondan sonrada aylaaarca belim ağrımıştı hep bundada ağrı var şimdi neden oluyor bu sizinde oldu mu doğumdan sonra.. fıtığım mı var diye düşünmeye başladım artık tam fıtık yeri ağrıuor çünkü ?

1 cevap

0 oy
28 Aralık 2021 misafir cevapladı
2.5 yıl önce sezeryan olmuştum ve halen bel ağrısı çekiyorum. Şuan ikinci bebeğime 11 haftalık hamileyim. Hayırlısı bakalım. 
-Reklam-

İlgili bir soru bulunamadı


1,512,622 soru

24,671,406 cevap

367,280 kullanıcı

...