0 oy
84 göst.
27 Aralık 2021 Hamilelik Dönemi Genel kategorisinde (113 puan) sordu
Sezeryan doğum yaptım belim çok kötü ağrıyor hep ilk doğumumda normal doğumdu ondan sonrada aylaaarca belim ağrımıştı hep bundada ağrı var şimdi neden oluyor bu sizinde oldu mu doğumdan sonra.. fıtığım mı var diye düşünmeye başladım artık tam fıtık yeri ağrıuor çünkü ?

Bu soruya cevap vermek için lütfen giriş yapınız veya kayıt olunuz.

İlgili bir soru bulunamadı


1,512,562 soru

24,670,861 cevap

367,250 kullanıcı

...