0 oy
509 göst.
30 Kasım 2018 Doğum kategorisinde (83 puan) sordu

Doktorum doguma gitti cok merak ediyorum ne dicek 38 haftanin icimdeyiz kesin sezeryam olucam

3 Cevap

0 oy
30 Kasım 2018 (350 puan) cevapladı

Ben normal dogum yaptim benim nstde 38. Haftalarda sanci cikiyordu ama bebegim 39+4 de dogdu .. dogumu hazirlik sancilarii yani canim... zaten sezeryansa 38-39 haftalarda aliyorlar canim bitmis yani :)

-Reklam-
0 oy
30 Kasım 2018 (102 puan) cevapladı

Peki ntsde cikani onceden hisediyomuydunz nasil ne gibi belirtiler var.bende 39 haftalik olcam yarin karnim kasilyo arada sol sag karin altma igne batmalar olyoda

30 Kasım 2018 (82 puan) yorumladı
Agri degilde kasilma baski gibiydi, nirmalde ayin onunda alacakti bugun supriz oldu yarin aliyor sezeryana
0 oy
30 Kasım 2018 (1,377 puan) cevapladı

bnmde 60 80 civari cikiyor 1 haftam kaldi dpguma

İlgili sorular

0 oy
2 cevap 1,002 göst.
0 oy
2 cevap 438 göst.
0 oy
1 cevap 265 göst.
11 Mart 2022 Hamilelik Dönemi Genel kategorisinde Kader7576 (57 puan) sordu
0 oy
5 cevap 771 göst.

1,512,163 soru

24,665,736 cevap

366,967 kullanıcı

...