0 oy
461 göst.
26 Aralık 2021 Hamilelikte Anne Sağlığı kategorisinde (28 puan) sordu
Arkadaşlar benim ayağımda bugün bişey çıktı yuvarlak sertleşmeye başladı ve üstüne basamiyorum  aykdaki sorun bebeğe zarar verirmi yaşayan var mı acaba
Gebelik haftası 18+2
Kapatılma nedeni: Soru başlığı sorunuzu kısaca özetleyecek şekilde belirlenmelidir. Bu tarz soru başlıkları platform kullanışlılığını azalttığı için soru kapatılmıştır.

2 Cevap

0 oy
26 Aralık 2021 (498 puan) cevapladı
Bebege zarar vermez topuk dikeni derler benimde ayağımda çıktı ilac kullanıyorum ama bezen çok ağrıyor çok yürüyemiyorum  33 haftalık olduk bakalım doğumdan sonra tedavi basliyacam
27 Aralık 2021 (28 puan) yorumladı
Sağlıkla kucağına almayı nasip etsin inşallah ❤️ rabbim
-Reklam-
0 oy
26 Aralık 2021 (555 puan) cevapladı
Nasır falan olabilir mi canım bebeğine zarar vermez ama doktoruna bir danış istersen 
27 Aralık 2021 (28 puan) yorumladı
Teşekkür ederim cevabınız için

İlgili sorular

0 oy
1 cevap 193 göst.
8 Nisan 2024 Hamilelik Dönemi Genel kategorisinde misafir sordu
0 oy
3 cevap 279 göst.
0 oy
3 cevap 512 göst.

1,512,150 soru

24,665,566 cevap

366,955 kullanıcı

...