0 oy
249 göst.
26 Aralık 2021 Hamilelik Dönemi Genel kategorisinde (260 puan) sordu
Kizlar hic asermedm mide bulantisi falan yasamadm ama dunden beri mide bulantisi bas agrisi ve halsizlik var normalmidr bu aylarda 

1 cevap

0 oy
26 Aralık 2021 (375 puan) cevapladı
Tansiyonunuzu ölçün... Yüksek tansiyon belirtileribas ağrısı mide bulantisidir..
26 Aralık 2021 (575 puan) yorumladı
Ne alaka ki hiç belli etmeye bilit yıllardır tansiyon hastasıyım böyle bir belirti olmadı
26 Aralık 2021 (375 puan) yorumladı
Gebelikte benim. Tansiyonum yükseldiğinde bu belirtilerle başladı sonrsi kontrol altına alındı. Hem bne illaki tansiyon demedimki.. Olabilir tansiyonunuzu ölçün dedim
 Belkide sadece üşutmuste olabilir..
-Reklam-

İlgili sorular

0 oy
5 cevap 627 göst.
12 Haziran 2021 Hamilelikte Anne Sağlığı kategorisinde Nrmnnry (11 puan) sordu
0 oy
0 cevap 153 göst.
10 Mayıs 2024 Hamilelik Dönemi Genel kategorisinde iklim3 (12 puan) sordu
0 oy
2 cevap 280 göst.
0 oy
7 cevap 633 göst.

1,512,748 soru

24,673,332 cevap

367,397 kullanıcı

...