Öncelikle iyi akşamlar hanımlar. Dün kontrole gittim doktorum bebeğin kanala iyice yerleştiğini söyledi. Zaten çatı kemiklerim fena ağrıyor. Az önce de bi anda yoğun akıntıdan sonra böyle bir şey geldi. Nişan hep kanlı mı olur yoksa bu şekilde de oluyor mu?
1,512,482 soru
24,669,843 cevap
367,195 kullanıcı