0 oy
538 göst.
26 Aralık 2021 Hamilelik Dönemi Genel kategorisinde (61 puan) sordu
Bugün doktora gittim çatı muayenesi yaptı eve geldim baktım ki kanama olmuş sizce normalmi?
Gebelik haftası 39.4

4 Cevap

0 oy
26 Aralık 2021 (626 puan) cevapladı
 
En İyi Cevap
Benim olmadi ama doktor olabilir korkma diye uyarmisti.
-Reklam-
0 oy
26 Aralık 2021 (487 puan) cevapladı
Gelebiliyor çatı muanesinden sonra diyeblyorum ama emin dglm
0 oy
26 Aralık 2021 (557 puan) cevapladı
Hiç olmadım doğuma gittim suyum gitmişti o an çatı muayenesi yaptı zaten doğumum başlamıştı 
0 oy
26 Aralık 2021 (651 puan) cevapladı
Olur güzelim zaten doğumunda gelmiş normal 

1,512,451 soru

24,669,309 cevap

367,168 kullanıcı

...