0 oy
240 göst.
25 Aralık 2021 Doğum kategorisinde (214 puan) sordu
normal doğum diye başladık fakat bebeğim aşagı inmediği için sezeryan oldum sancı çektim çok hırpalandım agrılarım var zor ayağa kalkıyorum bu süreci nasıl hızlı bir şekilde atlatabirim yardımınızı rica ediyorum
Gebelik haftası doğdu
Kapatılma nedeni: Aynı sorunun tekrar tekrar paylaşılması yasaktır. Sorunuzu paylaşatıktan sonra cevaplanması için beklemeniz gerekmektedir.

İlgili sorular

0 oy
1 cevap 579 göst.
25 Aralık 2021 Doğum kategorisinde Hasibe.. (214 puan) sordu
0 oy
9 cevap 1,518 göst.
25 Aralık 2021 Doğum kategorisinde Hasibe.. (214 puan) sordu
0 oy
2 cevap 497 göst.
25 Aralık 2021 Doğum kategorisinde Hasibe.. (214 puan) sordu
0 oy
2 cevap 872 göst.
13 Aralık 2023 Doğum kategorisinde Gulay Gulay (427 puan) sordu

1,512,815 soru

24,674,140 cevap

367,435 kullanıcı

...