0 oy
137 göst.
25 Aralık 2021 Hamilelikte Bebek Sağlığı kategorisinde (177 puan) sordu

image

21 aralıkta gittim kontrole 6+6 dayım şuan ama doktor gec döllenme olmus dedi 1 ay sonra tekrar gel dedi sizde Bi bakarmısınız yada bu durumu yaşayan varmı suan arada ağrılarım oluyor  sol tarafımda akıntıda var dun cok azıcık pembe leke geldi yerlesme olabılırmı acaba 

Gebelik haftası 6+6

Bu soruya cevap vermek için lütfen giriş yapınız veya kayıt olunuz.

İlgili sorular

0 oy
22 cevap 1,733 göst.
0 oy
5 cevap 513 göst.
14 Aralık 2021 Hamilelikte Anne Sağlığı kategorisinde Ayscd (123 puan) sordu
0 oy
6 cevap 979 göst.
0 oy
6 cevap 487 göst.
1 Ağustos 2019 Hamilelikte Bebek Sağlığı kategorisinde Tubaggbkn (47 puan) sordu

1,512,515 soru

24,670,184 cevap

367,211 kullanıcı

...