0 oy
661 göst.
24 Aralık 2021 Hamilelik Dönemi Genel kategorisinde (80 puan) sordu
Sevgili anneler sakın gülmeyin ama olan varmı çok merak ediyorum telaş yaklaşımıyım hıçkırırken bu akşam 2 ciye oldu ilki sanki ufak gaz kaçağı gibi guruldama gibi rahimde ses oluştu bu akşamda baya bir oldu hava girme şansı varmı yoksa gaz kaçırma gibi bişey olabilir mi Hani hamileliğinde hiç böyle birşey yaşayan varmı 2 düşükten sonra bu 3 cü bebeğim
Gebelik haftası 31+5
Kapatılma nedeni: Soru başlığı sorunuzu kısaca özetleyecek şekilde belirlenmelidir. Bu tarz soru başlıkları platform kullanışlılığını azalttığı için soru kapatılmıştır.

1 cevap

0 oy
24 Aralık 2021 (650 puan) cevapladı
Yani altta gaz çıkarma gibi bir sesten mi bahsediyorsun canım, eğer öyle bir hissiyatsa benim arkadaşım bahsederdi, hiç farkında olmadan gaz kaçırıyorum diye son haftalarda :)) endişe etme gaz kaçağı olabilir canım :))) koyuver gitsin :))
24 Aralık 2021 (80 puan) yorumladı
Yok canım ya ben değil sanki bebiş çıkarıyor yada nasıl anlatayım ki sanki sıvının içinde hava var baloncuklar onlar hareket ediyor sanki bebişim hareket ettikçe 2 ciye oldu bu akşam şaştım kaldım kendi gazım desem tam kuşumun üstünde bebişim benim gaz yan boşluklarda
24 Aralık 2021 (80 puan) yorumladı
Şey düşün canım balonun içinde su ve biraz hava böyle salladıkça çıkan sesi hissiyat düşün :/
24 Aralık 2021 (650 puan) yorumladı
Himm anladım, geçen de bende de oldu o, ama çok aldırmadım ya, yani bebeğin hareketlerini dinle, eğer ki azalma yada başka bir şey hissedersen bi doktora git olmadı
25 Aralık 2021 (80 puan) yorumladı
Öyle yapım artık teşekkür ederim ♡
-Reklam-

1,512,206 soru

24,666,284 cevap

366,994 kullanıcı

...