0 oy
279 göst.
23 Aralık 2021 Doğum kategorisinde (1 puan) sordu
Kayseri acibademde doğum yapanlar var mı. 

Memnun kaldınız mı acaba 

2 Cevap

0 oy
23 Aralık 2021 (1,140 puan) cevapladı
ben iki kere yaptım 3 . hamileyim yine oraya gidiyorum
23 Aralık 2021 (1 puan) yorumladı
Allah hayırlısıyla kucağınıza almayı nasip etsin fiyatlar hakkında bilginiz var mı
24 Aralık 2021 (1,140 puan) yorumladı
12 bin yılbasından sonraki dgumlar için
-Reklam-
0 oy
23 Aralık 2021 (165 puan) cevapladı
O kadar para alıyorlar memnun kalinir heralde :) Ben Huma ya gidiyorum 
23 Aralık 2021 (1 puan) yorumladı
Memnun kalmayan da oluyor sanırım:)

İlgili sorular

0 oy
2 cevap 325 göst.
15 Kasım 2021 Hamilelik Dönemi Genel kategorisinde Yasmind (13 puan) sordu
0 oy
1 cevap 356 göst.
0 oy
0 cevap 122 göst.
29 Haziran 2022 Hamilelik Dönemi Genel kategorisinde burcumasal (417 puan) sordu
0 oy
1 cevap 246 göst.

1,512,148 soru

24,665,528 cevap

366,953 kullanıcı

...