0 oy
377 göst.
23 Aralık 2021 Hamilelik Dönemi Genel kategorisinde (5 puan) sordu
Merhaba 12+2 haftalık hamileyim şehir hastanesine gidiyorum muayene olunca doktorum cinsiyet için erken olduğunu söyledi ultrasona gönderdi beni orda cinsiyet bellimi dediğimde erkek dedi ama gelecek haftalarda doktoruna gene söyle dedi değişme ihtimali varmı acaba yoksa öylemidir şimdiden tşk ederim.
Gebelik haftası 12+2

1 cevap

0 oy
23 Aralık 2021 (11 puan) cevapladı
Erkeklerin değişme ihtimalinin çok fazla olduğunu sanmıyorum. 2.oğluma hamileyim doktorum ne dediyse o çıktı
23 Aralık 2021 (5 puan) yorumladı
Hayırlısı olsun 1 oğlum var sağlıklı olsun önemli olan o tşk ederim
-Reklam-

İlgili sorular

0 oy
3 cevap 545 göst.
0 oy
6 cevap 754 göst.
0 oy
6 cevap 645 göst.
0 oy
1 cevap 276 göst.

1,512,693 soru

24,672,355 cevap

367,337 kullanıcı

...