0 oy
196 göst.
23 Aralık 2021 Hamilelik Dönemi Genel kategorisinde (63 puan) sordu
Kızlar akıntı gibi kahverengi kanamam oluyor doktora gittim bana iki iğne ile ilaç yazdı sizde de oldu mu? Sizce tehlikeli bir durum mu? Ve ayrıca ilk gebeligim de düşük yaptim 2 ,3 ay kadar oldu. Cevaplarınızı bekliyorum.
Gebelik haftası 5+3
Kapatılma nedeni: Aynı sorunun tekrar tekrar paylaşılması yasaktır. Sorunuzu paylaşatıktan sonra cevaplanması için beklemeniz gerekmektedir.

İlgili sorular

0 oy
6 cevap 688 göst.
0 oy
0 cevap 191 göst.
0 oy
0 cevap 153 göst.
23 Aralık 2021 Hamilelik Dönemi Genel kategorisinde Aysunnnnn (63 puan) sordu
0 oy
5 cevap 564 göst.
7 Aralık 2021 Hamilelikte Testler kategorisinde Ruken02 (51 puan) sordu

1,512,349 soru

24,668,030 cevap

367,106 kullanıcı

...