0 oy
239 göst.
21 Aralık 2021 Hamilelik Dönemi Genel kategorisinde (161 puan) sordu
28 +3 gunlük hamileyim. Göbeğim hiç yok ve bebek hep aşağıda normal mi. 
Gebelik haftası 28
Kapatılma nedeni: Aynı sorunun tekrar tekrar paylaşılması yasaktır. Sorunuzu paylaşatıktan sonra cevaplanması için beklemeniz gerekmektedir.

1 cevap

0 oy
21 Aralık 2021 (302 puan) cevapladı
Evet birmal benimde 2 hafta önce asagidaydi 30. Haftadayiz şuan yukarda kilo almama bende hiç almadım sorun yok bebeğin gelisomi iy olsun yeter
21 Aralık 2021 (161 puan) yorumladı
Bebek hep göbeğimin altında  hiç yukarı çıkmadı bu durum normal mı
21 Aralık 2021 (302 puan) yorumladı
Benimde kasiklarimdaydi 2 haftadır yukarda normal sanırım
-Reklam-

İlgili sorular

0 oy
5 cevap 505 göst.
0 oy
1 cevap 207 göst.
0 oy
9 cevap 313 göst.

1,512,472 soru

24,669,544 cevap

367,183 kullanıcı

...