0 oy
375 göst.
21 Aralık 2021 Hamilelik Dönemi Genel kategorisinde (59 puan) sordu
Dogumun sezeryanmi normalmi olacagi kacinci haftada belli oluyor 33 haftadayim doktorum bisey demedi ama
Gebelik haftası 33

3 Cevap

0 oy
21 Aralık 2021 (580 puan) cevapladı
İlk doğumumda 40 haftaya kadar bekledik geleceği yoktu oğluşum sezeryan girdik hiç açılma yoktu şimdi ki de ayne olacak sezeryan Allah'ın izinle 38 haftada inşallah şimdi 36 haftadayiz 
-Reklam-
0 oy
21 Aralık 2021 (417 puan) cevapladı
Riskli bi durum yoksa sonuna kadar normal doğum olarak bakıyor doktorlar. 36 haftalıkken bebek baş aşağı değildi. Dönmezse sezeryan dediler ama 37.haftada baş aşağı dönmüştü herşey normal ilerledi. 41.haftada normal doğum oldu. Sağlıkla alın kucağınıza inşallah
21 Aralık 2021 misafir yorumladı
41 de kendi ağrınız mi geldi müdahale mu ettiler
21 Aralık 2021 (417 puan) yorumladı
Kendi agrımla hastaneye yattım. Ama yavaş ilerlediği için suni sancı verdiler
21 Aralık 2021 misafir yorumladı
Anladım canım Rabbim saglikla büyütmek nasip etsin
0 oy
21 Aralık 2021 (550 puan) cevapladı
Bende ayni haftadayim  biraz konuştuk 37 de çatı muayenesi uapicak ondan sonra belli olucak eğer normalde bekleyeceğiz gittiği yere kadat:) sezeyansa 39 da doğum olur dedi bakalım  hayirlisi

İlgili sorular

0 oy
0 cevap 163 göst.
13 Eylül 2021 Doğum kategorisinde Sevcan bass (8 puan) sordu
0 oy
0 cevap 175 göst.
0 oy
4 cevap 361 göst.
0 oy
14 cevap 809 göst.

1,512,339 soru

24,667,964 cevap

367,099 kullanıcı

...