0 oy
152 göst.
21 Aralık 2021 Tüp Bebek kategorisinde (58 puan) sordu
Merhaba arkadaşlar, Eger kese ve icinde bebek gorunuyorsa bu zaman bos gebelik ve ya dis gebelik olmaz değilmi? 

1 cevap

0 oy
21 Aralık 2021 misafir cevapladı
Kac haftaliksin cnm
-Reklam-

İlgili sorular

0 oy
5 cevap 422 göst.
0 oy
3 cevap 315 göst.
3 Nisan 2024 Hamilelikte Anne Sağlığı kategorisinde Antipatikkkk (322 puan) sordu
0 oy
1 cevap 363 göst.
0 oy
3 cevap 287 göst.
4 Mart 2024 Hamilelikte Bebek Sağlığı kategorisinde Sahidens (60 puan) sordu

1,512,371 soru

24,668,291 cevap

367,118 kullanıcı

...