0 oy
208 göst.
20 Aralık 2021 Hamilelik Dönemi Genel kategorisinde (155 puan) sordu
4 +3 haftalik gebeyim az once kahverengi kanama geldi cok korkuyorum birsey olacak diye sabah doktora gidecem
Gebelik haftası 4+3
Kapatılma nedeni: Aynı sorunun tekrar tekrar paylaşılması yasaktır. Sorunuzu paylaşatıktan sonra cevaplanması için beklemeniz gerekmektedir.

1 cevap

0 oy
20 Aralık 2021 (1 puan) cevapladı
Bendede oldu kırmızıya dönmese bişey olmaz 
20 Aralık 2021 (18 puan) yorumladı
Kırmızıya donmese bı şey olmaz diye bı şey yok. Sen acile falan git devam ediyorsa bende de oldu 6.haftada aynısı sancıyla birlikte kahverengi kanama 2 saat falan bekleyip acile gittim doktor gerekli kontrolleri yaptıktan sonra muhtemelen progestan fitil verir 1 ay falan kullanırsın riske atma acile git bence hemen .
-Reklam-

İlgili bir soru bulunamadı


1,512,280 soru

24,667,060 cevap

367,046 kullanıcı

...